Contact

zaterdag 16 augustus 2014

Tips om helemaal te relaxen op een hete zomerdag.
Heyy allemaal,
Het zijn voor de meeste de laatste weken  van de vakantie en daarom moet je nu nog alles doen wat je wilt. Daar heb je straks waarschijnlijk geen tijd meer voor met al dat huiswerk. Maar je kan ook juist helemaal niets doen want ook dat kan straks niet meer. Vandaag geef ik jullie wat tips om helemaal te relaxen als het erg heet is buiten.
pak een lekkere (lig)stoel en zet een zwembadje op als dat mogelijk is of ga naar het strand.
Vul een koelbox met ijsklontjes (let wel even goed op of dat kan met jullis koelbox) en leg daar je drinken in.
Als je thuis bent en je hebt een ventilator det die bij je neer en zet er een bak ijsklontjes voor  zo krijg je een koud windje.
Doe een lekker maskertje op dat is natuurlijk wel meer voor als je in de tuin zit.
Pak een ijsje of iets anders lekkers.
Kijk in de avond een leuke film.
Maar vooral doe helemaal niets die dag.
bedankt voor het lezen en tot snel.

woensdag 13 augustus 2014

Minecraft nailart 2
Heyy allemaal,
Ik heb vandaag weer een minecraft nailart voor jullie. Deze keer laat ik jullie zien hoe je een tnt maakt. Ik heb geen foto's van de kleuren die ik gebruik.
maar ik gebruik:
Een plat nail art kwastje.
Een sate prikker.
Een rode quick dry nail polish van etos.
Witte Acrylic verf.
Zwarte Acrylic verf.
Als eerste lak ik de nagel helemaal rood.
Dan verf ik een witte strook in het midden.
Als laatste zet ik er met een sate prikker TNT op je kan dit ook met een nailart kwastje doen.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

vrijdag 8 augustus 2014

Aroma therapy review 
Heyy allemaal,
Vandaag doe ik een revieuw over de aroma therapy douchegel. Deze komt uit centerparks en ik weet niet echt waar hij nog meer te koop is maar ik vond het toch leuk om er een review over te schrijven. Als je wel weet waar hij allemaal te koop is zet het maar in de reacties.

Ik vind hem erg lekker ruiken de geur doet me denken aan een sauna. Dit is echt zo'n geur die lekker is voor als je verkouden bent of je neus een beetje verstopt zit.

In de fles lijkt de douchegel licht blauw maar hij is gewoon doorzichtig. Hij voelt aan als een gewone douchegel dus niet zo'n milky maar een beetje gelly. Ik weet niet de presieze prijs maar het was iets tussen de 1.50 en 2 euro en er zit 150 ml in. Ik vind het een aanrader als je hem toevallig tegenkomt.
Sorry dat de foto's weer op hun zij staan volgende keer is het als het goed is opgelost. Bedankt voor het lezen en tot snel.

maandag 4 augustus 2014

Bottle caps 
Heyy allemaal,
Vandaag review ik de bottle caps van wonka. Ik vind het snoep van wonka meestal erg lekker maar deze vielen een beetje tegen :( . Ze kosten 2.50 en zijn te koop bij jamin. Er zitten best veel snoepjes in.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Dit zijn de 5 smaken.
Cola-bruin:Ik vind hem heel vies het smaakt niet eens naar cola.
Root beer-bruin:Weinig verschil met de cola smaak.
Cherry-rood:Smaakt heel sterk naar kersen.
Orange-oranje:Smaakt ook echt naar sinaasappel heel lekker.
Grape-paars:Lekker maar ik kan er niet echt een bepaalde smaak aan linken.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Ik heb mijn broertje ook laten proeven en ook hij vond de bruine niet lekker. Dus helaas geen aanrader.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

zondag 3 augustus 2014




Minecraft nailart
Heyy allemaal,
Ik ga jullie laten zien hoe je een minecraft blokje op je nagels maakt.

Dit is de nagellak die ik gebruik:
van de bruine helemaal links is helaas het merk en de kleur eraf maar volgens mij was hij van de Hema.
Catrice 860 Browno Mars.
Hema 74.
Een neon groene van Safari.
Een groene stempel nagellak van Konad.
Verder gebruik ik nog een satéprikker.
Eerst lak ik de nagel helemaal bruin met de lak van Cartice. 
Dan voeg je een groene rand toe en haal je er aan de onderkant 2 of meerdere blokjes uit.
Als laatste vog je nog in de andere kleur groen blokjes toe op het groene deel en hetzelfde doe je bij het bruine deel. Topcote eroverheen en klaar is je minecraft nailart.
Sorry dat deze zo laat komt maar dat komt omdat ik op vakantie ben geweest en toen een tijd meer had om hem te plaatsen. Bedankt voor het lezen en tot snel.

woensdag 30 juli 2014

Geesten en leven na de dood 
Heyy allemaal,
Vandaag wil ik even iets anders met jullie bespreken dan een make-up product ofzo. Hoe denken jullie over geesten en een leven na de dood? Ik geloof wel dat er nog iets na de dood is. Wel iets in de vorm van geesten maar niet dat je daarna in een paleis of een hele mooie wereld komt. Ik twijfel nog over of je opnieuw geboren kan woorden. Daar heb ik laatst nog iets over op Facebook gelezen. Er was een jongetje van 8 volgens mij en die herinnerde zich waar hij was vermoord. Ook heb ik vaak verhalen gehoord of gelezen van mensen die bijna dood waren en in een tunnel stonden. Als ik nu moest zeggen wat ik op dit moment denk dat er gebeurt als je dood gaat is: Je komt in een tunnel en als je erdoor heen loopt ga je dood en als je terug loopt blijf je nog. Stel je bent doorgelopen kom je ergens van die plaats heb ik geen idee hoe die eruit zou zien maar dan kan je weer kiezen opnieuw leven en dat je je eerdere leven vergeet of een geest woorden zegmaar. Ik hoop dat het ongeveer zo gaat en dat is wat ik denk. Hoe denken jullie hierover?
Tot snel.

vrijdag 25 juli 2014

30 facts 
Heyy allemaal,
Ik vertel vandaag 30 dingen die over mij gaan. Er bestaat al een tag 50 facts about me maar ik doe er 30 omdat 50 echt heel veel is en ik er amper 30 kon bedenken.
1.Ik wil al mijn eten gescheiden hebben. Ik weet dat er meer mensen zijn die dit hebben maar als ik bijvoorbeeld patat eet met ketjup mag de ketjup de patat niet aanraken totdat ik hem er zelf in doe.
2.Ik maak altijd zelf me verjaardags taart en vaak ook die van me broertje.
3.Ik ben verslaafd aan instagram.
4.Ik heb een knuffel van ernie en vroeger ging hij echt overal mee naar toe.
5.Ik ben al ongeveer 5 jaar fan van Katy Perry.
6.Ik eet altijd het lekkerste eerst.
7.Ik hou van buitenlands snoep.
8.Ik haat het als mensen niet doorlopen.
9.Ik zit heel vaak met dingen te tikken. Bijvoorbeeld met een pen.
10.Ik hou van schattige dingen.
11.Ik hou van notitieboekjes en stikkers.
12.Ik vind doperwten echt vies.
13.Ik markeer altijd alles.
14.Ik gebruik mijn agenda vaak als to do list voor mijn huiswerk.
15.Ik vind het leuk om blogs te lezen van mesen die niet zo beroemd zijn.
16.Ik heb geen favoriete film.
17.Ik zit al ongeveer 5 jaar op paardrijden.
18. Ik heet Gwendolyn.
19. Ik ben 13 jaar oud.
20 Ik ben geboren in 2001.
21. Ik zit op paardrijden.
22. Bloggen en tekenen zijn hobby's van mij.
23. Ik vind het leuk om plaatjes te maken.
24. Ik hou van reizen.
25. Ik wil heel graag een keer naar Amerika en Japan.
26. Ik heb blond haar.
27. Ik heb groene ogen.
28. Ik ben heel er geïnteresseerd in spirituele dingen.
29. Ik vind kokos echt niet lekker maar de geur van kokos wel.
30. Ik ben eindelijk klaar en vond het best lastig om 30 dinen over mezelf te vertellen.
Bedankt voor het lezen en tot snel.