Devianart.com
Heyy allemaal,
Ik ga jullie iets vertellen over DeviantArt (aanklikbaar). Het is een site die ik al een tijdje ken maar ik maakte steeds geen account aan en ik weet niet waarom want het is echt een hele leuke site. Het is een soort community waar ieder zijn art kan delen met de rest van de wereld.
vrijdag 30 januari 2015
dinsdag 27 januari 2015
Review action volwassenen kleurboek
Heyy allemaal,
Vandaag ga ik een kleurboek van de action reviewen. Ik heb er 2 en het zijn volwassenen kleurboeken. Ik review/laat er nu een zien maar mijn mening gaat over ze allebei.
Heyy allemaal,
Vandaag ga ik een kleurboek van de action reviewen. Ik heb er 2 en het zijn volwassenen kleurboeken. Ik review/laat er nu een zien maar mijn mening gaat over ze allebei.
vrijdag 23 januari 2015
1 tot 10 tag
Heyy allemaal,
Ik ga de 10 tot 1 tag voor jullie doen. Bij de 10 tot 1 tag is het de bedoeling dat je de eerste vraag beantwoordt met 10 verschillende antwoorden. De volgende vraag beantwoordt je met 9 antwoorden enz ...
Heyy allemaal,
Ik ga de 10 tot 1 tag voor jullie doen. Bij de 10 tot 1 tag is het de bedoeling dat je de eerste vraag beantwoordt met 10 verschillende antwoorden. De volgende vraag beantwoordt je met 9 antwoorden enz ...
dinsdag 20 januari 2015
App review
Heyy allemaal,
Vandaag ga ik een andere app reviewen genaamd paigeeworld. Dit is een app waar je tekeningen of andere vorm van art upload en dan kunnen andere het zien, liken en misschien feedback geven.
Heyy allemaal,
Vandaag ga ik een andere app reviewen genaamd paigeeworld. Dit is een app waar je tekeningen of andere vorm van art upload en dan kunnen andere het zien, liken en misschien feedback geven.
dinsdag 13 januari 2015
App review
Heyy allemaal,
Ik ga iets nieuws doen en dat is een app review, ik ga dus gewoon apps reviewen die ik zelf heb.
Heyy allemaal,
Ik ga iets nieuws doen en dat is een app review, ik ga dus gewoon apps reviewen die ik zelf heb.
woensdag 24 december 2014
Kerst nailart 3
Heyy allemaal,
Ik ga jullie de laatste en de leukste (vind ik) nail art laten zien. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad en een hele fijne kerst.
Heyy allemaal,
Ik ga jullie de laatste en de leukste (vind ik) nail art laten zien. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad en een hele fijne kerst.
vrijdag 19 december 2014
Kerst nailart 2
Heyy allemaal,
Dit is de 2e kerst nailart die ik dit jaar ga doen, dit is een kerstman. Hij is wat lastiger dan de vorige maar ook goed te doen.
Heyy allemaal,
Dit is de 2e kerst nailart die ik dit jaar ga doen, dit is een kerstman. Hij is wat lastiger dan de vorige maar ook goed te doen.
Abonneren op:
Posts (Atom)