Contact

zondag 13 april 2014

dumb ways to die nail art

heyy allemaal ik ga jullie laten zien hoe ik een dumb ways to die popetje op mijn nagels maak
wat ik gebruik
nagellak:
blauw
zwart
wit
oranje
en verder:
sateprikker

1. eerst lak je je nagel voor de achtergrond kleur (zwart)
Afbeelding op volledig scherm bekijken
2.je zet met blauw een bolletje (het hoofdje)
Afbeelding op volledig scherm bekijken
3.je tekend met wit de ogen en mond erin
ik heb onder het wit van de ogen eerst nog een zwart rondje gedaan
zodat het meer ogen lijken

Afbeelding op volledig scherm bekijken
4.als laatste teken je het vuur op zijn hoofd
hiervoor kan je als je dat handig vind een sate priker gebruiken
Afbeelding op volledig scherm bekijken
dit was het ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten