Contact

vrijdag 20 juni 2014

Mini diy eye pads
Heyy allemaal,
Vandaag leg ik jullie uit hoe je zelf koude eye pads kan maken. Het is heel simpel en je hebt maar heel weinig nodig. Sommige zeggen dat het helpt tegen wallen maar dat vind ik niet echt ik vind het vooral fijn om te relaxen.
Nodig:
wattenschijfjes
vriezen
water
Zo maak je het:
1.Vouw de wattenschijfjes dubbel ik vind het fijn om de een beetje in de vorm van me ogen te vouwen.
2.Maak ze helemaal nat onder de kraan.
3.Knijp ze een klein beetje uit.
4.Doe ze voor ongeveer 10 minuten in de vriezer.
5.Haal ze eruit.
6.Doe ze onder je ogen en relaxen maar.
Je kan zelf weten hoelang je ze ophoud. Ik vind het fijn om ze op te houden totdat ze heel erg beginnen te smelten.Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten