Contact

dinsdag 10 juni 2014


Vergeten

Heyy allemaal,
Je kent het vast wel je vergeet dingen en dat is soms echt super irritant. Hier een lijstje met dingen die ik (te) vaak vergeet.
1.Me boeken terug brengen naar die schoolbieb.
Dit is echt super irritant want dan moet je steeds een boete betalen en het komt gewoon omdat ik lui en vergeetachtig ben. Dan zie ik het in me agenda staan en denk ik o dat doe ik vanmiddag wel en dan vergeet ik het dus. Het is zelfs zo erg dat ik het nu bij 3 dagen in me agenda heb staan.
2.Me engels schrift.
Ik vergeet de laatste tijd echt zo vaak me engels schrift dus nu heb ik allemaal losse blaadjes.
3.Me pen.
Ook iets wat de laatste tijd erg veel gebeurt nu heb ik er nu dus 3 in me etui zitten.
4.Wat ik nou eigenlijk ging doen of pakken.
Ik denk dat veel dit wel herkennend je loopt ergens heen op iets te pakken en als je er bent weet je niet meer war je nou eigenlijk ging doen of pakken (ook fijn als je terug loopt en je weet het ineens weer).
5. Dat ik me makeup stash moet opruimen.
Ja het is gewoon een bende :(.
Dit was me top 5 wat vergeten jullie (te) vaak? Laat het achter bij de reacties en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten