Contact

zaterdag 13 september 2014

Body shop lipbutter 
Heyy allemaal,
Vandaag doe ik een review over de lip butter van the body shop. Ik heb de blauw/paarsige genaamd beurre a levres (blueberry). Ik vind de producten over het algemeen erg goed maar ook best prijzig. Dus toen ik zag dat er sale was ben ik maar even gaan kijken. Toen ik zag dat deze maar 2.50 was in plaats van 5 euro nam ik hem gelijk mee.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Er zit 10 ml in en hij ruikt echt naar blueberry. Hij heeft naar mijn mening niet echt een blueberry smaak.  De lipbutter is redelijk vettig maar weer niet te vettig. Ik hou er niet zo van als een lipbutter of lipbalm erg vettig is dus deze is net goed. Hij smeert lekker uit en voed je lippen goed dus ik vind het een aanrader.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Bedankt voor het lezen en tot snel.

1 opmerking: