Contact

vrijdag 5 september 2014

School story tag
Heyy allemaal ik doe de school story tag bedacht door Mascha van Beautygloss. Alleen ik doe hem in een artikel in plaats van video.

Hoe oud ben je en zit je nog op school?
Ik ben 13 en ik zit in de 2de.
Welk niveau(s) heb je gedaan?
Havo.
Vond je school leuk?
Je moet vroeg opstaan huiswerk... Nee dus. ik weet dat het eigenlijk heel fijn is dat ik naar school kan maar ik vind het gewoon niet leuk.
Wat vond je het leukste vak op school?
Ik vind bv heel leuk en gym vind ik ook wel leuk. Ik heb ook nog Atelier maar dat heb ik zelf gekozen dus dat is logisch dat ik dat heel leuk vind. 

Wat vond je het stomste vak op school?
Geschiedenis.

Hoe laat stond je op om naar school te gaan?
7 uur en ik ga ongeveer 8 uur naar school.
Hoe ging je naar school? Fiets, bus, etc.
Ik ga altijd met de fiets het is ongeveer 5-10 min fietsen naar mijn school.
Wat voor schooltas gebruikte je?
Een roze simpele rugzak.
Wat voor agenda had je vroeger?
Vorig jaar een penny agenda en nu een met een anime thema.

Wat is jouw grootste schoolblooper?
Geen idee ik maak best veel bloopers dan denk ik bijvoorbeeld dat het pauze is terwijl we net pauze hebben gehad of val ik bijna over mijn eigen voeten.

Wat deed je als de les saai was?
Kletsen of in me agenda tekenen maar bij een moeilijk vak probeer ik meestal wel op te letten.

Wie is jouw favoriete leraar en waarom?
Vorig jaar lerares wiskunde en nu nog geen idee want nu ik dit schrijf heb ik nog niet alle leraren gezien.
Wat ben je geworden nadat je school hebt afgemaakt?
Nog niets maar ik wil heel graag iets met dieren doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten