Contact

vrijdag 23 januari 2015


1 tot 10 tag
Heyy allemaal,
Ik ga de 10 tot 1 tag voor jullie doen. Bij de 10 tot 1 tag is het de bedoeling dat je de eerste vraag beantwoordt met 10 verschillende antwoorden. De volgende vraag beantwoordt je met 9 antwoorden enz ...


10.  Dingen over mezelf

1. Ik ben geboren op 17-2-2001
2. Ik heet Gwendolyn.
3. Ik zit op dit moment in 2 havo.
4. Ik zit al op 5 jaar op paardrijden.
5. Ik hou van dieren.
6. Mijn lievelingseten is pizza.
7. Ik wil ooit nog Japans leren alleen ik ben echt slecht in talen :(.
8. Schoenen zoeken met mij is echt een drama.
9. Ik ben fan van katy perry en one direction. 
10. Ik vind dit echt heel moeilijk. 

9.  Dingen die ik leuk vind
1. Bloggen.
2. Video's maken.
3. Youtube video's kijken.
4. Dieren.
5. Paardrijden.
6. Tekenen.
7. zingen.
8. Opmaken/looks maken.
9. Plaatjes maken.

8.  Dingen die ik niet leuk vind
1. Voetbal.
2. Lang wachten
3. School.
4. Vroeg opstaan.
5. Dat batterijen altijd leeg gaan als je bv. net je telefoon nodig hebt.
6. Fietsen.
7. Regen als ik ergens heen moet.
8. Ziek zijn.

7.  Plekken waar ik graag kom

1. Thuis.
2. In mijn bed.
3. Op de manege.
4. Het strand.
5. Het bos.
6. Bij mijn vrienden/vriendinnen.'
7. Op vakantie.

6.  Lievelingsliedjes

1. story of my life 
2. part of me
3. waking up in vegas
4. perfect two
5. count on me
6. when i was your man 

5.  Plaatsen waar ik nog heen wil

1. Amerika.
2. Tokio.
3.Hongkong.
4. Las Vegas.
5. Califonia. 

4.  Personen waar ik niet zonder kan

1. Mijn ouders.
2. Mijn vriendinnen.
3. Mijn familie.
4. Mijn huisdieren (zijn dat personen idk but i love them)

3.  Manieren om mij voor je te winnen

1. Jezelf zijn.
2. Zorg dat ik je kan vertrouwen.
3. Idk ik denk lief zijn.

2.  Wensen

1. Alle continenten bezoeken.
2. Dat iedereen gezond is en er geen oorlog meer is ☺.

1.  laatste woord

1.Bedankt voor het lezen en tot snel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten