Contact

vrijdag 30 januari 2015

Devianart.com
Heyy allemaal,
Ik ga jullie iets vertellen over DeviantArt (aanklikbaar). Het is een site die ik al een tijdje ken maar ik maakte steeds geen account aan en ik weet niet waarom want het is echt een hele leuke site. Het is een soort community waar ieder zijn art kan delen met de rest van de wereld.



Het kan van alles zijn zoals digital art, tekenen, schilderen, fotografie en noem het maar op. Dit inspireert mij echt heel erg. Ik heb laatst nog een review gedaan over paigeeworld, dat vind ik nog steeds heel leuk vooral omdat je daar allemaal tutorials enzo kunt kopen alleen ik vind Deviantart net iets professioneler en uitgebreider ofzo. Ik hoop dat jullie het leuk vinder dat ik een keer iets over een site vertel. Als jullie mij willen volgen dit ben ik XGwendo.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten