Contact

dinsdag 8 september 2015

Herfst 
Heyy allemaal,
De zomer is was echt geweldig maar helaas moeten we weer afscheid nemen van de zon en warmte en komt de herfts er weer aan. Maar dit hoeft niet per se een nadeel te zijn. Vandaag geef ik jullie een aantal redenen waarom de herfst leuk is.



1. Als het buiten donkerder word is het juist weer leuk om kaarsjes aan te zetten en word het binnen veel gezelliger.

2. Dit geldt niet voor iedereen maar ik vind het zelf heerlijk als het regent als ik ga slapen, zo rustgevend.
hello september
3.Ik hou van sweaters en het is misschien nog een beetje vroeg maar het word wel kouder.

4. Ondanks dat Halloween hier niet echt word gevierd vind ik het wel erg leuk.

5. Natuurlijk ook de natuur die helemaal verandert.
Autumnal Lake
Ik hoop dat jullie nu ook een beetje zin hebben in de herfst of er nog meer zin in hebben gekregen. Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten