Contact

dinsdag 1 september 2015

Muziek 
Heyy allemaal,
Aangezien muziek (zeker de laatste tijd) echt een heel belangrijk deel van mijn leven is wou ik jullie graag iets vertellen. Muziek kan namelijk er inspirerend zijn voor iemand.

Vroeger luisterde ik gewoon naar radio muziek maar ik denkt ongeveer aan het eind van de eerste klas begon ik steeds meer bands te ontdekken. Dan bedoel ik niet one direction enzo maar meer een beetje alternatieve bands. Dit kan je ook wel zien als je naar mijn spotify gaat waar ik 2 playlisten heb. Een met "normale" muziek en een met muziek die ik echt leuk vind.
Love this song Arctic Monkeys
Ook ben ik helemaal fan geworden van Lana del Rey en hoe meer ik naar die muziek ging luisteren hoe minder ik de hit lijsten enzo ging luisteren (daar kunnen soms ook mooie nummer tussen zitten).
HoneymoonNirvana | via Tumblr
Die muziek vind ik nog steeds oke hoor maar het is gewoon minder mijn ding omdat andere muziek echt zo veel meer gevoel heeft. Ik wil jullie meegeven dat je dingen soms gewoon een kans moet geven want soms kan zoiets kleins al een heel groot verschil maken.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten