Contact

vrijdag 28 augustus 2015

Catrice lashes to kill
Heyy allemaal,
Ik heb een review voor jullie van de catrice lashes to kill waterproof mascara. Want een waterproof mascara is natuurlijk altijd handig.


Dit is de mascara hij is volgensmij 3.99 maar dat weet ik niet helemaal zeker en hij is te koop bij kruitvat en etos.


Het heeft gewoon een simple standaard borsteltje maar dat vind ik juist wel fijn aanbrengen.

Hier staan de ingrediƫnten op en hij is 3 maanden houdbaar zoals eigenlijk elke mascara.
 
De foto links is met mascara en de foto links is met. Hij is best wel natuurlijk en heeft een mooi effect maar als ik net iets meet wil breng ik gewoon nog een extra laagje aan.

Hier heb ik alleen mascara op mijn rechteroog je ziet dat dat gelijk een stuk mooier is. En ik weet niet waarom ik op deze foto 2 verschillende kleuren ogen heb.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten