Contact

vrijdag 7 augustus 2015

Essence lipliner
Heyy allemaal,
Ik heb weer een review voor jullie en deze keer van een lipliner. Dus als je benieuwd bent lees snel verder.



Dit is de lipliner, Het is 15 honey berry. Het is een mooie donker roze kleur maar hij nijgt ook een beetje naar rood. Hij kost 1.59 en is te koop bij kruitvat en trekpleister.


Dit zijn de swatches, ik heb alleen verschillende lijntjes gemaakt om het beter te kunnen zien. Hier leek hij ook wel een beetje paarsig wat ik echt heel leuk vind.

Er staat informatie op het potlood en dan zit er een stickertje op met de ingrediƫnten dat vind ik erg jammer. Ze hadden dat beter gewoon op het potlood kunnen zetten.

Dit zijn mijn lippen zonder product.

En dit met de lipliner. In het echt is hij wel iets donkerder maar hij valt voor mij toch een beetje tegen. Ik had hem namelijk iets paarser verwacht. Maar het is opzich wel een mooie kleur dus ik denk dat ik hem nog wel ga gebruiken. Maar dan blijf ik toch bij mijn cute pink potlood. Daarvan kan je de review hier lezen.
Bedankt voor het lezen en tot snel.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten