Contact

dinsdag 4 augustus 2015

Essence cover stick
Heyy allemaal,
Ik heb weer een keer een review voor jullie ik ben laatst even naar de kruitvat geweest (met de 1 + 1 actie). Toen heb ik weer wat makeup ingeslagen dus als je van reviews houd moet je mijn site de komende weken even in de gaten houden.

Als eerst het doosje deze vind ik echt lelijk, het is gewoon een bruin kartonnen doosje.

Op de achter- en zijkant staat natuurlijk nog informatie.

Oke, dit is de stick zelf ik vind hem er eerlijk gezegd erg goedkoop uitzien. Maar dat maakt niet uit het gaat natuurlij op het product.

Ik heb de kleur 01 sand matt ik was eerst bang dat hij te donker was maar hij is gelukkig goed. Er staat ook dat je hem 12 maanden kan bewaren en dat verbaasd me wel een beetje voor een crème product. Hij is te koop bij kruitvat en trekpleister en kost 1.99.

De stick werkt wel heel goed, hij bedekt bijna alle roodheden en is goed uit te smeren. Je kan hem het beste wel onder je foundation aanbrengen aangezien het een stick is.

Bedankt voor het lezen en tot snel.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten