Contact

dinsdag 18 augustus 2015

Series 
Heyy allemaal,
Ik ben sinds een tijdje helemaal gek van series. Maar ik heb er nooit echt tijd voor maar nu het vakantie is kan ik rustig de hele avond series kijken. Dus het leek me een leuk idee om mijn series met jullie te delen.

Ik heb nog niet zoveel gekeken want zoals ik al zei heb ik eigenlijk nooit echt tijd. Maar er staat wel veel op de lijst dus dat moet helemaal goed komen.

-Gekeken
 American horror story

 -Bezig
 Breaking bad

 -Wil ik nog zien
 Orange is the new black
 Pretty little liars (tja misschien moet ik er ook maar aan beginnen)
 American horror story (ofcours als seizoen 5 in oktober uit komt)
 Teen wolf
 The walking dead
 Once upon a time

Dit is de lijst voor nu ik heb voorlopig in ieder geval wat te doen. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te weten. De volgorde is trouwens gewoon random.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten