Contact

dinsdag 11 augustus 2015

American horror story
heyy allemaal,
Ik ga jullie vertellen wat ik van american horror story vind, dit is een serie met tot nu toe 4 seizoenen. Elk seizoen is een los verhaal maar ze zijn toch met elkaar verbonden.Ik ga per seizoen een soort uitleg geven  en dingen die ik leuk vond. Ik ga geen spoilers geven. 

Seizoen 1
Het gaat over een gezin en die vader is vreemdgegaan dus verhuizen ze om een soort nieuw leven op te bouwen. Ze verhuizen naar de murder house, een huis dat word achtervolgd door mensen die daar zijn gestorven. Daar gebeuren allemaal dingen (ik wil geen spoilers geven). Ik vind het persoonlijk niet erg maar ik ben ook niet snel bang, ik denk dat je voor jezelf moet bepalen of je het wil kijken. Ik vind het echt awesome ik heb een heel seizoen in ongeveer 6 dagen uitgekeken ik weet niet echt of dat gezond is maarja. 

Seizoen 2 
Het gaat over Kit Walker die ervan verdacht word zijn vrouw vermoord te hebben maar hij zegt dat het aliens waren. Hij word dus in een soort inrichting gezet waar hij Greze ontmoet zei gelooft hem en zit daar ook onterecht vast. Hij ontmoet ook Lana die er op uit is briarcliff te laten sluiten door een artikel te schrijfen. Ik vond het eide wel een beetje verwarrend maar toen ik doorkeek begreep ik het ineens. Ik vond het echt een leuk seizoen het is erg spannend en enger dan het eerste seizoen.  

Seizoen 3
Het gaat over Zoƫ die erachter komt dat ze een heks is. Omdat ze niet veilig is word ze naar een speciaal huis gebracht waar al een aantal heksen zitten. En er is een nieuwe supreme (soort opper heks) alleen ze weten niet wie. Ik wou echt zo graag weten wie het was dat s dus presies de reden waarom ik gaan pll kijk. Ik vond ook dit weer een heel leuk seizoen af en toe moets ik wil ff goed nadenken wat er ook al weer was gebeurt maar dat kan ook aan mij liggen.

Seizoen 4 
Het speelt zich deze keer af in een freak show, het gaat niet goed met de show maar er komen nieuwe mensen met in het speciaal een Siamese tweeling. Ze worden van meerdere dingen verdacht en er zijn ook een aantal dingen aan de hand maar ik ben bang dat ik te veel ga spoilen. Er is ondertussen ook een clown die mensen vermoord. Ik zou dit seizoen alleen niet kijken als je bang bent voor clowns. 

Ik vond alle seizoenen heel leuk ze zijn allemaal zo anders maar allemaal even leuk. Het is een bijzondere serie en ik kan niet wachten tot oktober. Seizoen 5 gaat zich afspelen in een hotel. Ander nieuws is dat Lady gaga gaat erin spelen wat ik echt super cool vond maar nu ik weet dat ze Jessica gaat vervangen ben ik er niet zo blij mee. Jessica is echt een van de beste actrices ever en eerlijk gezegd denk ik niet dat lady gaga het net zo goed gaat doen maarja we gaan het zien. In ieder geval doet Evan Peters weer mee ♥.♥ 
Bedankt voor het lezen en tot snel. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten