Contact

dinsdag 25 augustus 2015

Summer bucketlist wat is er gelukt? 
Heyy allemaal,
Aan het begin van de zomer maakte ik een bucketlist van wat ik deze zomer wou doen. Nu ga ik jullie laten zien wat daarvan ook echt gelukt is.



1.Lees een boek uit.
Dat begint goed! Deze is gelukt ik heb happy life uitgelezen (echt een super inspirerend boek) en ben zelf al halverwege een niet boek.
2.Dagelijks vloggen.
Dit heb ik uiteindelijk toch niet gedaan. Maar ik vind het niet heel erg want ik heb wel heel veel foto's en natuurlijk de herinneringen en die zijn voor mij het allerbelangrijkst. 

3.
��
Ja deze is ook gelukt ik heb niet elke dag er iets in geschreven maar ik heb ook niet elke dag echt iets gedaan. Het lijkt me eigenlijk wel leuk om er af en toe iets in te blijven schrijven.

4.Maak veel mooie foto's.
. Zoals ik bij 2 al zei is dit gelukt en er staan er ook een paar op mijn insta. Mijn insta en meer social media kan je vinden bij contact. 

5.Relax de hele dag bij het zwembad.
Ook dit is gelukt er was namelijk ook een groot waterpark bij het hotel en dat was echt heel leuk. 

6.Kijk naar de zonsondergang op het strand.
.Niet op het strand maar tijdens het eten we hebben nog wel gekeken maar vanaf het strand was het helaas niet te zien. 

7.Maak de zomer van 2015 beter dan die van 2014. 
Ja dit is een moeilijke opzich is het wel gelukt maar sommige dingen van 2014 waren ook echt heel leuk dus ik weet het eigenlijk.

8.Naar starbucks gaan. 
Nope, er was er alleen een op schiphol er toen we om 4 uur 's nachts aankwamen was dien niet meer open.

9. Maak mijn schetsboek vol.
Ook gelukt hij is helemaal vol en er komt binnenkort ook een video van.

10.
Deck of Dreams | via Tumblr
Er was wel een mogelijkheid maar dan moest ik echt 10 minuten lopen en we bleven daan niet zo lang das dat heb ik niet gedaan. In plaats daarvan heb ik wel gesnorkeld en dat was echt awesome een keer gewoon in het begin van de zee waar ik ook nog best grote vissen heb gezien. Later ook nog een keer dicht bij het hotel dieper in de zee bij de rotsen en daar zaten ook blauwe enzo echt heel leuk. 

11.Spring van een waterval.
Geen waterval gezien. 

12.Paardrijden op het strand.
Ook niet we hadden het nog wel gezien maar dat is natuurlijk ook niet handig met mijn broertje. 

Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten