Contact

dinsdag 22 december 2015

Merry christmas 
Heyy allemaal,
Ik heb vandaag even een update voor jullie omdat ik al veel te lang niets heb geplaatst.


Ik heb echt super lang niets meer geplaatst en dat komt omdat het gewoon echt niet meer ging. Ik was echt veel te druk met school, huiswerk, sporten en alles wat daar nog naast doe. Maar nu heb ik kerstvakantie en ik mis het toch wel heel erg daarom ga ik weer beginnen. Vanaf volgend jaar kan je weer blogs verwachten, de bedoeling is dat elke week op dinsdag en vrijdag post. Maar het zou kunnen dat er af en toe een keer geen online komt. Het spijt me maar ik kan er ook niet heel veel aan doen soms kan het helaas niet anders.
christmas, cat, and pusheen afbeeldingchristmas, cat, and pusheen afbeeldingchristmas, cat, and santa afbeelding
Ik wens jullie allemaal fijne feestdag en een gelukkig nieuw jaar ♥
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten