Contact

vrijdag 1 januari 2016

Inspiration 
Heyy allemaal,
Ik zit vaak op weheartit en daar kom ik hele leuke outfits tegen. Daarom leek het me een leuk idee om een aantal plaatjes bij elkaar te zoeken en aan jullie te laten zien. Misschien dat je er zelf nog inspiratie uit kan halen voor je eigen outfits.



tristesse | via TumblrTumblr | via Facebookblack jeans, boyfriend jeans, outfit - image #3006911 by marine21 on Favim.comhttp://sajedaa.tumblr.com/🆒Untitledfashion, outfit, and black afbeelding
En nog wat pastel haar omdat ik het stiekem toch heel erg mooi vind ^.^
<3Machine of Color | via Tumblr👽Cabelo colorido tumblr - Pesquisa Google

Ik weet dat het niet iedereens style is maar ik hoop dat jullie er toch iets aan hebben gehad. Ik weet niet waar alles te koop is maar ik heb al eerder een review gedaan van een app/site die daar heel handig voor is. die kan je hier bekijken http://theworldofgwendo.blogspot.nl/2015/04/the-hunt-heyy-allemaal-heb-je-een-heel.html#more.
Bedankt voor het lezen en tot snel.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten