Contact

dinsdag 5 januari 2016

music ♪
Heyy allemaal,
Ik heb een aantal hele goede albums voor jullie die ik graag met jullie wil delen omdat ik die de laatste tijd echt non stop luister. Ik zou het leuk vinden als jullie even kijken en het op zijn minst een kans geven ook als het misschien niet jou smaak is.



Blurryface- Twenty One Pilots
Madness- Sleeping With Sirens
That's The Spirit- Bring Me The Horizon
BADLANDS- Halsey
Honeymoon- Lana Del Rey
En dan heb ik nog een artiest die ik niet zo heel lang geleden heb ontdekt en dat is:
Sounds Like Harmony.
Hij is ook echt heel goed maar nog niet super beroemd.
Je kan alle muziek vinden op spotify, ik ook laten weten welke liedjes ik het best vind maar dan moeten jullie maar even laten weten of daar intresse in is.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten