Contact

vrijdag 22 januari 2016

NCY mascara
Heyy allemaal,
Ik heb eer review voor jullie van een mascara van New york color, benieuwd? Lees snel verder!




Dit is de mascara ik vind hem er persoonlijk erg leuk uitzien valt ook snel op in je stash. Hij belooft up to 9x meer volume. Hij is 12 maanden houdbaar (maar er word aangeraden om een mascara maximaal 3 maanden te gebruiken). Hij kost 1.99 en dat is eigenlijk heel goedkoop, meestal heb ik mascara's van essence of catrice en daar betaal je ongeveer evenveel voor (misschien wel meer).
Dit is het borsteltje het is een gewoon basic borsteltje. Niet te groot en ook niet erg klein precies goed naar mijn mening. Leten we kijken wat hij voor mijn wimpers doet. 
Eerste foto is zonder en de tweede is met de mascara.
Het komt op de foto's echt heel slecht over maar ik vind hem heel mooi. Hij geeft en lengte en volume maar ik denk dat 9x meer volume wel overdreven is.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten