Contact

vrijdag 8 augustus 2014

Aroma therapy review 
Heyy allemaal,
Vandaag doe ik een revieuw over de aroma therapy douchegel. Deze komt uit centerparks en ik weet niet echt waar hij nog meer te koop is maar ik vond het toch leuk om er een review over te schrijven. Als je wel weet waar hij allemaal te koop is zet het maar in de reacties.

Ik vind hem erg lekker ruiken de geur doet me denken aan een sauna. Dit is echt zo'n geur die lekker is voor als je verkouden bent of je neus een beetje verstopt zit.

In de fles lijkt de douchegel licht blauw maar hij is gewoon doorzichtig. Hij voelt aan als een gewone douchegel dus niet zo'n milky maar een beetje gelly. Ik weet niet de presieze prijs maar het was iets tussen de 1.50 en 2 euro en er zit 150 ml in. Ik vind het een aanrader als je hem toevallig tegenkomt.
Sorry dat de foto's weer op hun zij staan volgende keer is het als het goed is opgelost. Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten