Contact

maandag 4 augustus 2014

Bottle caps 
Heyy allemaal,
Vandaag review ik de bottle caps van wonka. Ik vind het snoep van wonka meestal erg lekker maar deze vielen een beetje tegen :( . Ze kosten 2.50 en zijn te koop bij jamin. Er zitten best veel snoepjes in.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Dit zijn de 5 smaken.
Cola-bruin:Ik vind hem heel vies het smaakt niet eens naar cola.
Root beer-bruin:Weinig verschil met de cola smaak.
Cherry-rood:Smaakt heel sterk naar kersen.
Orange-oranje:Smaakt ook echt naar sinaasappel heel lekker.
Grape-paars:Lekker maar ik kan er niet echt een bepaalde smaak aan linken.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Ik heb mijn broertje ook laten proeven en ook hij vond de bruine niet lekker. Dus helaas geen aanrader.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten