Contact

zondag 3 augustus 2014




Minecraft nailart
Heyy allemaal,
Ik ga jullie laten zien hoe je een minecraft blokje op je nagels maakt.

Dit is de nagellak die ik gebruik:
van de bruine helemaal links is helaas het merk en de kleur eraf maar volgens mij was hij van de Hema.
Catrice 860 Browno Mars.
Hema 74.
Een neon groene van Safari.
Een groene stempel nagellak van Konad.
Verder gebruik ik nog een satéprikker.
Eerst lak ik de nagel helemaal bruin met de lak van Cartice. 
Dan voeg je een groene rand toe en haal je er aan de onderkant 2 of meerdere blokjes uit.
Als laatste vog je nog in de andere kleur groen blokjes toe op het groene deel en hetzelfde doe je bij het bruine deel. Topcote eroverheen en klaar is je minecraft nailart.
Sorry dat deze zo laat komt maar dat komt omdat ik op vakantie ben geweest en toen een tijd meer had om hem te plaatsen. Bedankt voor het lezen en tot snel.

1 opmerking: