Contact

woensdag 30 juli 2014

Geesten en leven na de dood 
Heyy allemaal,
Vandaag wil ik even iets anders met jullie bespreken dan een make-up product ofzo. Hoe denken jullie over geesten en een leven na de dood? Ik geloof wel dat er nog iets na de dood is. Wel iets in de vorm van geesten maar niet dat je daarna in een paleis of een hele mooie wereld komt. Ik twijfel nog over of je opnieuw geboren kan woorden. Daar heb ik laatst nog iets over op Facebook gelezen. Er was een jongetje van 8 volgens mij en die herinnerde zich waar hij was vermoord. Ook heb ik vaak verhalen gehoord of gelezen van mensen die bijna dood waren en in een tunnel stonden. Als ik nu moest zeggen wat ik op dit moment denk dat er gebeurt als je dood gaat is: Je komt in een tunnel en als je erdoor heen loopt ga je dood en als je terug loopt blijf je nog. Stel je bent doorgelopen kom je ergens van die plaats heb ik geen idee hoe die eruit zou zien maar dan kan je weer kiezen opnieuw leven en dat je je eerdere leven vergeet of een geest woorden zegmaar. Ik hoop dat het ongeveer zo gaat en dat is wat ik denk. Hoe denken jullie hierover?
Tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten