Contact

dinsdag 1 juli 2014

Slagharen 
Heyy allemaal,
Zoals een aantal van jullie vast al wisten ben ik een weekend naar slagharen geweest. Hier geef ik mijn mening over het park. Helaas heb ik niet de kans gehad om mijn foto's te uploaden dus even geen foto's sorry hier voor. We hadden een soort kamper in colorado en we hadden er ontbijt bij.
Plus en minpunten van de kamper.
+De kamper was best groot.
+Je had er een stukje gras bij. (daar kom je bijvoorbeeld bbqen of badmintonnen)
+Er was een goede kachel.
-Het dakraampje van de douche was kapot.
-Je kon de douche niet hoger of lager doen en er kwam een zachte straal uit.
-Er waren weinig Nederlandse tv zenders (wel veel Duitse).

Het ontbijt.
Bij het ontbijt moest je een soort geld inleveren wat je bij het inchecken had gekregen en dan mocht je een plekje zoeken. Het ontbijt was heel uitgebrijd en er was veel keuze dus voor iedereen wal wat lekkers. Tijdens het ontbijt kwamen de mascottes van het park ook nog langs. Het ontbijt was dus heel goed.

Wat vind ik van het park zelf?
Ik vind het een heel leuk park er zijn voor iedereen atrakties en er zijn veel atrakties. Het personeel is meestal erg aardig. Voor sommige atrakties moet het wel warm zijn (water enzo) maar ook als het niet zo warm is is er veel te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten