Contact

zaterdag 19 juli 2014

So me bb cream
Heyy allemaal,
Als eerste sorry voor het late uploaden maar door die vliegtuigramp en alles voelde het niet goed om gister iets te uploaden. Maar ik vind wel dat ik jullie een artikel verschuldigd ben dus hier alsnog een artikel.
Dit plaatje heb ik gemaakt uit respect en medeleven voor iedereen die iemand is verloren. respect to the netherlands
Ik review de bb cream van het merk so me wat te koop is bij de action. De verpakking ziet er niet heel goedkoop uit. en er zijn verschillende kleuren. Dit is de lichtste kleur.

Het zit in een tube die me doet denken aan een bb cream van loreal. Hij geeft een redelijke dekking. En voelt niet plakkerig of stinkt zoals zie van max & more.


Dit is dus een aanrader. Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten