Contact

dinsdag 8 juli 2014

Action kwastenset review
Heyy allemaal,
Toen ik bij de action was vond ik dit kwastensetje. En de vorige kwasten waren me niet zo goed bevallen dus ik beet eigelijk niet waarom ik de kocht. ze zaten in dit plastic etuitje.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Het zijn 5 kwasten een blush/bronzer kwast, 2 platte oogschaduw kwasten, een eyeliner kwast en een wenkbrouw/wimper borstel.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
De kwasten zijn beter dan ik had verwacht. Ik gebruik ze nog niet zo lang maar tot nu toe bevallen ze me goed. Ze zijn best zacht en stevig maar toch merk ik wel dat ze budget zijn. Ze zijn bijvoorbeeld niet zo goed als die van hema die ook budget zijn.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Voor dit leuke setje betaal je maar 1.29 en voor dat geld is het zeker een aanrader.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten