Contact

vrijdag 25 juli 2014

30 facts 
Heyy allemaal,
Ik vertel vandaag 30 dingen die over mij gaan. Er bestaat al een tag 50 facts about me maar ik doe er 30 omdat 50 echt heel veel is en ik er amper 30 kon bedenken.
1.Ik wil al mijn eten gescheiden hebben. Ik weet dat er meer mensen zijn die dit hebben maar als ik bijvoorbeeld patat eet met ketjup mag de ketjup de patat niet aanraken totdat ik hem er zelf in doe.
2.Ik maak altijd zelf me verjaardags taart en vaak ook die van me broertje.
3.Ik ben verslaafd aan instagram.
4.Ik heb een knuffel van ernie en vroeger ging hij echt overal mee naar toe.
5.Ik ben al ongeveer 5 jaar fan van Katy Perry.
6.Ik eet altijd het lekkerste eerst.
7.Ik hou van buitenlands snoep.
8.Ik haat het als mensen niet doorlopen.
9.Ik zit heel vaak met dingen te tikken. Bijvoorbeeld met een pen.
10.Ik hou van schattige dingen.
11.Ik hou van notitieboekjes en stikkers.
12.Ik vind doperwten echt vies.
13.Ik markeer altijd alles.
14.Ik gebruik mijn agenda vaak als to do list voor mijn huiswerk.
15.Ik vind het leuk om blogs te lezen van mesen die niet zo beroemd zijn.
16.Ik heb geen favoriete film.
17.Ik zit al ongeveer 5 jaar op paardrijden.
18. Ik heet Gwendolyn.
19. Ik ben 13 jaar oud.
20 Ik ben geboren in 2001.
21. Ik zit op paardrijden.
22. Bloggen en tekenen zijn hobby's van mij.
23. Ik vind het leuk om plaatjes te maken.
24. Ik hou van reizen.
25. Ik wil heel graag een keer naar Amerika en Japan.
26. Ik heb blond haar.
27. Ik heb groene ogen.
28. Ik ben heel er geïnteresseerd in spirituele dingen.
29. Ik vind kokos echt niet lekker maar de geur van kokos wel.
30. Ik ben eindelijk klaar en vond het best lastig om 30 dinen over mezelf te vertellen.
Bedankt voor het lezen en tot snel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten