Contact

zaterdag 12 juli 2014

Mike and Ike 
Heyy allemaal,
Vandaag review ik Mike and Ike original. De foto's heb ik niet zelf gemaakt.
Zo zien de snoepjes eruit.
Er staat op real fruit juice! dus ik dacht dat er iets van juice in het midden zou zitten. Dat bleek niet zo te zijn het zijn een soort zachte jelly beans. Ik denk dat als je van jelly beans houd je dit ook lekker zal vinden. Ik vind ze zelfs nog lekkerder dan gewone jelly beans. Er zitten 5 smaken in kers, citroen, aardbei, limoen en sinaasappel. Ze smaken allemaal best wal naar de smaken die erop staan. Alleen aardbei en kers bijna dezelfde kleur dus soms moeilijk te zien welke welke smaak is. De enige die ik niet zo lekker vind is aardbei maar ik vind veel dingen met aardbei niet zo lekker mijn broertje is er wel dol op.

Ze zijn voor 2.50 te koop bij jamin maar ik zag ze bij een klein supermarktje bij ons in de buurt voor 2 euro. Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten