Contact

vrijdag 7 november 2014

Death note nail art
Heyy allemaal,
Ik ben de laatste tijd weer heel erg death note verslaafd. Het is echt de beste anime ever en vandaag laat ik jullie een nail art zien gebaseerd op die serie. De mensen die death note hebben gezien zullen het herkennen andere waarschijnlijk niet.



Benodigdheden:
witte nagellak
zwarte nagellak
een sate prikker
Ik ga dit teken maken het teken van L. Ik vind het lastig uit te leggen maar ik doe me best.
1.Ik heb het zelf met een sate prikker gedaan omdat ik dit het best vind werken. Eerst teken ik de basis zegmaar dus gewoon de L.
2.Nu Teken ik het bovenste stukje dus dat soort driehoekje naar links en zet ik puntjes waar de onderste moeten komen.
3.Bij de puntjes maak ik nu de onderste 2 en maak ik alles nog wat netter. Topcote eroverheen en klaar.
Ik hoop dat ik het toch goed heb uitgelegd. Bedankt voor het lezenen tot snel.

2 opmerkingen: