Contact

zaterdag 1 november 2014

Ice cream tag 
Heyy allemaal,
We zitten al weer in de herfst maar toch wou ik deze tag nog graag doen. Sorry dat het al zaterdag is maar het ging niet zo goed met ons internet :(. Het zijn 10 vragen over ijsjes :D. Als je hem wilt overnemen doe het gerust en zet even een linkje in de comments. Ik heb hem zelf van Amber van sweet beauty.



1.Wat is het ijsje dat je het liefst eet?
Schepijs (dat noem je zo toch ;)) maar ik neem wel altijd dezelfde smaken. Softijs vind ik ook echt heel l
lekker. Maar als ik er eentje moet kiezen toch echt schepijs.

2.Wat heb je het liefst als extraatje op Bolletjes- of Softijs?
Op mijn bolletjes niets eigenlijk en op mijn softijs disco dip.

3.Welke smaak qua Ijsbolletjes vind je echt niet lekker?
Aardbei en als er dan van die stukjes inzitten gadver dan eet ik liever geen ijsje. Wat ik ook heel vies vind is kauwgombal smaak hoe verzin je zo iets het smaakt niet eens naar kauwgombal meer een of andere veel te 
zoete suiker iets. 

4.Als je mocht kiezen wat koos je dan: Yoghurtijs, Waterijs of Softijs?
Softijs en dan het liefst met discodip.

5.Hoe ziet het ijsje eruit waar je altijd al van hebt gedroomd?
Een ijsje met alle kleuren en dan in de vorm van een roos. Dan zit het hele hoorntje vol met ijs en is het hoorntje een eenhoorn. Omg ik wil dat ijsje echt.

6.Hoeveel ijsjes eet je in de zomer per dag?
Ligt er aan als het echt warm is meestal gewoon 1 per dag. Heel soms 2 als we nog naar het strand gaan ofzo.

7.Als je 3 bolletjes mocht uitkiezen om gratis te eten, wat zou je kiezen?
Citroen die neem ik namelijk altijd, cookies ook echt heel lekker en oreo ook heel lekker. Alleen het is wel jammer dat als ik ze alledrie wil ik naar 3 verschillende ijssalons moet waarvan eentje (die met het citroenijs) alleen in de zomer open is :(.

8.Hoe zou jij je zelfverzonnen ijsje noemen?
Magic rainbow unicorn.

9.Wat vind je nou zo lekker aan je favoriete Bolletjessmaak en welke is dat?
Er zijn 3 die ik echt heel lekker vind die heb ik al bij 7 al beantwoord. Maar als ik er een moest kiezen denk ik toch cookies. Omdat het naar chocolate chip cookies smaakt en die gewoon heerlijk zijn.

10.Wat zou je doen als je al het ijs van de wereld had?
Wow dat is echt heel veel ijs. Ik zou zelf ijsjes eten natuurlijk en delen met mijn familie en vrienden. Dan zou ik ijsjes verkopen en met dat geld naar een arm land gaan en daar in de arme wijken ijsjes uitdelen.

Ik heb nu echt heel erg trek in ijs. Ik hoop dat jullie het leuk vonden ook al is het eigenlijk helemaal geen tijd meer voor ijsjes. Bedankt voor het kijken en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten