Contact

zaterdag 22 november 2014

Review action bobby pins 
Heyy allemaal,
Ik ga de bobbypins van de action reviewen voor jullie. Ze zijn maar 40 cent en zien er goed uit dus ik dacht die moet ik proberen.




Dit zijn de er dat nog folie omheen maar dat heb ik eraf gehaald voor de foto. Ook zitten hiet niet meer alle pinnetjes erin dat komt door een stomme fout van mezelf.

Achterop staat dat er 36 in zitten, dat kinderen onder de 3 het niet mogen gebruiken, dat er verstikkings gevaar is en een adres. Ze noemen het gewoon schuifspeldjes maar ik gebruik gewoon bobbypins.

Hier heb ik ze uit de verpakking gehaald. Ik vind ze erg fijn werken en merk eigenlijk niet echt verschil met duurdere bobby pins. Ik hoop dat jullie dit een handige review vonden.
Bedankt voor het lezen en tot snel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten