Contact

vrijdag 20 februari 2015

London day 1
Heyy allemaal,
Ik ben een weekeindje naar londen geweest en dat ga ik hier voor jullie beschrijven. Ik hoop dat jullie hier  iets aan hebben of het gewoon leuk vinden ;).

We werden 's ochtends vroeg naar schiphol gebracht, we hebben de tickets laten uitprinten en zijn gaan ontbijten. Toen het vliegtuig in naar Londen :D. De vliegreis duurde maar iets van een uurtje, we gingen omhoog en bijna gelijk weer landen. Ik vind het altijd echt heel mooi vanuit het vliegtuig.

mooi die vleugel erbij (niet dus)


Toen we daar op het vliegveld (die heel klein is) aankwamen konden we bijna gelijk doorlopen. We zijn in de trein gestapt en toen met een bus verder naar de tower bridge. Ik vond het heel leuk maar 's avonds schijnt het nog mooier te zijn. We hebben de tower of London wel gezien maar zijn er niet heen gegaan.


(op een of andere manier komen er altijd mensen of lelijke bussen enzo als ik een foto wil maken)
We zijn nog even doorgelopen naar een soort marktje en zijn toen met de underground naar de london eye gegaan, teminste dat was de bedoeling alleen hij was afgesloten. Toen uiteindelijk een andere underground genomen en door de straat zeg maar rechts van de london eye naar de london eye gelopen. Dat was echt een leuke en gezellige straat vond ik er stond een man mega bellen te blazen en muziekanten. We hebben toen een kaartje gekocht en zijn in de london eye gegaan.


Toen zijn we nog even verder gelopen naar de big ben en kwamen onderweg 2 youtubers (denk ik) tegen die er blij waren dat ze in London waren en terecht want het is een geweldige stad.

Toen hebben we de underground gepakt en zijn even naar piccadily circus gegaan. Maar we hebben er niet zo lang gelopen en zijn vrij snel weer met de underground naar het hotel gegaan. We zaten in het Euston square hotel toen we het systeem doorhadden ging het echt supersnel, zo handig! Ga op de roltrap wel rechts staan anders sta je mensen in de weg (spreek uit ervaring). Toen we eenmaal bij het hotel aankwamen zagen we dat er een underground letterlijk om de hoek zit, presies die die was afgesloten het weekend dat we daar waren. Dat kan ook echt alleen ons overkomen maar oke een straat verderop zat er ook een dus no problem. In de staat van het hotel stonden allemaal mensen en rook en zwarte koetsen dus wij dachten echt wat is hier aan de hand. Even gekeken maar we hadden geen idee, in het hotel even gevraagt maar ze waren een film aan het opnemen. Toen gingen we naar onze kamer en het was heel klein een tweepersoons bed, tv, kast met kluis en thee en een badkamer met douce en wc maar ik miste eigelijk niets. We zijn een straat ingelopen om wat te eten en hebben bij een supermarktje even wet voor op de kamer gehaald. Toen zijn we bij de mac gaan eten en daarna weer naar de kamer gegaan om spullen te dumpen. Nog even naar piccadilly circus gegaan. Toen we in het hotel terug kwamengingen we onder telefoon oplagen alleen het werkte niet even naar de balie gegaan en hij legde het uit. Oke beneden proberen en hij deed het dus we dachten oke miss doet hij het boven ook dus mijn vader wil de stekker eruit trekken maar hij zat vast. Oeps, wij weer naar de balie (die zat ernaast) o nee ik krijg hem er ook niet uit komt vast omdat alle toeristen daar hun stekker instoppen, sorry nu ben je wel je stekker kwijt. Oke daar de telefoons opladen maar het duurde best lang en ik wou nog even douchen dus ik ga naar boven met het pasje en ik zou opendoen als mijn vader naar binnen wou en ik klaar was met douchen, alleen we waren even vergeten dat er nog een tussendeur zat die je ook met een pasje moet openen. Daarna zijn we vrij snel gaan slapen.
Bedankt voor het lezen en tot snel.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten