Contact

vrijdag 27 februari 2015

Hair inspiration 
Heyy allemaal,
Ik wil al een tijdje een keer me haar in een leuke kleur verven zoals paars, roze of blauw. En ik heb hier wat inspiratie.


Ik weet dat Teske het nu ook wil en vooroordeel me alsjeblieft niet want ik heb echt al een jaar geleden tegen me vriendinnen gezegd dat ik dat een keertje wou.
Pastel Chic HairMake love,not war | via TumblrFashion 2015 - Fotos del perfil | via Facebook:3
Cabelos coloridos Ombré 🌸Purple hair
via Tumblr | hairstyleSummerUntitledPink hair💁(1) Tumblr
• Color Hair & Hair Style •'  | via FacebookSummer Hair ..
Ik heb er gewoon een aantal gekozen uit mijn colectie op we♥it, als je nog meer wilt zien klik dan hier.
Dit was het ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten