Contact

dinsdag 3 maart 2015

Make-up inspiration 
Heyy allemaal,
Ik heb wel vaker dat ik iets bedenk en dan gelijk zin heb op er nog een blog post over te maken. Dus na het hair inspiration artikel had ik gelijk zin om ook een make-up inspiration artikel te maken. Ik laat laat jullie nu wat make-up looks zien die ik heel leuk vind.

Girly Rapunzel, Rapunzel, let down your hair.Fleur FetaleBruh😻❤Black Lips ***** .Senza titolo Make UpAdorable MakeupDramatics | via Tumblr
Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden want ik ga een keertje een video maken waarin ik een van de plaatjes hieboven na ga maken op mijn youtube kanaal (aanklikbaar). Als jullie willen dat ik dit soort dingen vaker doe bijvoorbeeld met een thema dan moeten jullie dat even laten weten. Alle plaatje komen van mijn we♥it collectie (aanklikbaar).
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten