Contact

vrijdag 20 maart 2015

App review update
Een tijdje geleden heb ik 2 apps gereviewd en nu kijk ik even terug en vertel ik wat ik er nu van vind. Als je benieuwd bent lees dan snel verder. Als je de app reviews nog wilt lezen kan je ze vinden onder review aan de rechterkant.

Als eerst reviewde ik smule eens zien wat ik er nu van vind.
Ik heb hem zelf niet meer omdat het me heel erg irriteerde dat je voor bijna alles vip moet zijn. Ik gebruik nu vooral karaokeparty.com, maar die kan ik helaas niet op mijn tablet openen. Ik vind het nog steeds een leuke app maar meer voor mensen die er wel voor willen betalen.

Later reviewde ik paigeeworld wat vind ik daar nu van?
Ik vind het nog steeds een hele leuke app alleen ik heb hem niet meer omdat ik nu deviantart heb, dat vind ik persoonlijk net iets professioneler en overzichtelijker. Wel baal ik er een beetje van dat ik de tutorials nu niet meer heb (ik kan hem wel op de computer openen maar dat vind ik niet zo handig).

Dit was het het is redelijk kort omdat ik nog niet zoveel heb gereviewd (dat is vast geen woord maaja). Als jullie nog een leuk app weten of een app die ik moet reviewen laat het me weten.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten