Contact

dinsdag 10 maart 2015

Bucketlist 
Heyy allemaal,
Jullie hebben vast ook wel een bucketlist, dat is een lijstje met dingen die je nog graag wilt of wilt doen. Ik heb een lijst gemaakt op we♥it en die kan je hier bekijken. Ik heb kleine dingetjes en grotere dingen en ik blijf hem ook maar aanvullen als ik iets leuks zie.Natuurlijk hoop ik dat op een dag alles is uitgekomen maar het is echt heel veel dus ik zie wel, vandaag ga ik met jullie bespreken wat al uit is gekomenen.

londonVisit London :) Ik ben 7/8 februari met mijn vader naar Lorden geweest en het was echt onbeschrijfelijk het was zo mooi en leuk en alles.
just girly things 💜 | via Tumblr Ik denk dat je dit altijd wel een beetje doet maar gewoon de leuke en mindere momenten, dit wil ik natuurlijk eigenlijk voor altijd blijven doen.
Tumblrbucket list for girls | via Tumblr Deze deels want ik heb nu eigenlijk al best veel gereisd maar ik heb nog lang niet genoeg gezien. Dus ik weet niet echt of deze er wel of niet tussen hoort.
Untitled Dit is ook weer zo een het is eigenlijk zo fijn en ik moet dit vaker doen. Gewoon even geen zorgen maken en genieten van het moment vooral in Londen had ik dit heel erg.
Untitled Ik ga hier niet te ver op in maar ik heb een aantal mensen gewoon los moeten laten en ik denk dat dat goed voor me is geweest.
Untitled Zoals ik eerder al zei ik heb al best veel gereisd maar ik wil meer zien en meer ontdekken.
Untitled Dit heb ik zeker op vakantie wel vaker gedaan, het is echt zo mooi en ik kan er zo van genieten.
Untitled Wij zijn echt gestoord (serieus soms heb ik echt zoiets als iemand dit zou horen stoppen ze ons echt in een psygiatrische inrichting) dus dit is iets wat we hebben gedaan en ook zeker blijven doen.
Untitled Zie de vierde dit is bijna hetzelfde.
Untitled Dit heb ik gedaan helaas niet met halloween maar dat maakt niet uit.
Untitled Je kan ze zien op mijn instagram (___Gwendo___)
instagram ≫ @bucketlistseasons Ja alleen volgend jaar moet er wel weer sneeuw vallen want dan kan ik dit weer doen alsof ik een klein kind ben (ben ik soms ook ;) ).
And that's who I am | via Tumblr Ik heb ooit zo'n pakket gekregen hij was alleen niet zo lekker :(.
 Oke deze heb ik nog niet echt gedaan maar ik ga het (waarschijnlijk) doen met mijn vriendinnen voor mijn verjaardag dus van mij mag hij ertussen.
Untitled Oke ik kon echt niet wachten laatste kerst ik weet niet hoe het kwam maar ik was helemaal in de kerst stemming.
UntitledIk was zo van ga ik wel over, niet over, wel over maar het gaat nu echt heel goed ik sta nog maar 1 5 en ik wil dit echt zo houden want ik moet echt overgaan.
Before I DieDit is de laatste en ik heb er een maar ik heb het gevoel dat ik niet creatief genoeg ben ofzo.
Volgens mij zijn het er best veel, het zijn er in ieder geval meer dan ik had verwacht. Sommige dingen zijn echt heel makkelijk en ik zou ze bij wijze van spreken nu kunnen doen maar ik weet niet alles komt wel denk ik. Ik heb voor mezelf een aantal die ik het liefst dit jaar nog wil doen maar somige zijn best prive en gevoelig dus dat ga ik niet zo op het internet gooien. Maar als je nog vragen hebt mag je ze natuurlijk altijd stellen.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten