Contact

vrijdag 27 maart 2015

essence oogpotlood 
Heyy allemaal,
Ik ga een oogpotlood van essence voor jullie reviewen ik hoop dat jullie het leuk vinden en er iets aan hebben.

Afbeelding op volledig scherm bekijken
^Dit is het potlood waar het om gaat het is een long lastig potlood in de kleur black fever en voor 1.59 te koop bij kruidvat.

Dit zijn de swatches de foto's zijn helaas heel wazig geworden. Hij is heel romig en best wel intens zwart en voor die prijs zeker.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Hier is hij helemaal uitgedraaid ik hoop dat je zo een beetje een idee krijgt van hoe lang hij is.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Afbeelding op volledig scherm bekijken

Ik heb het op mijn waterlijn boven gebruikt, voor op je oog kan je beter een eyeliner gebruiken. Zo kan je mijn oog vergelijken met en zonder oogpotlood. Zeker van zo dichtbij zie je best wel wat verschil, het valt niet heel erg op maar het voegt toch wat toe. Hij blijft bij mij dik 7 uur zitten op mijn waterlijn en dat vind ik echt heel fijn want dan hoef ik me daar op school niet druk over te maken. Dus echt een aanrader.
Bedankt voor het lezen en tot snel.




3 opmerkingen:

  1. Ik ben echt een grote fan van Essence. Alhoewel ik de oogpotloden van de Primark wel beter vindt. Alhoewel deze er best goed uitziet! Misschien toch maar even kijken.
    Hij is zeker best intens zwart.
    Liefs, Amber

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoorde juist dat die niet zo fijn waren, zal de volgende keer toch even kijken bedankt voor de tip.

      Verwijderen
  2. Ik ben echt een grote fan van Essence. Alhoewel ik de oogpotloden van de Primark wel beter vindt. Alhoewel deze er best goed uitziet! Misschien toch maar even kijken.
    Hij is zeker best intens zwart.
    Liefs, Amber

    BeantwoordenVerwijderen