Contact

vrijdag 13 maart 2015

lush review kneedbare zeep
Heyy allemaal,
Ik ga de kneedbare zeep van lush voor jullie reviewen. Ik kocht hem toen ik in Londen was maar ze hebben hem ook in Nederland.


Afbeelding op volledig scherm bekijkenDit is hem ik weet niet meer presies hoe duur hij was maar het zal in Nedeland ook anders zijn denk ik.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Afbeelding op volledig scherm bekijken
^Het label en ingrediƫnten en omdat het van lush komt is het handgemaakt en helemaal natuurlijk.
Afbeelding op volledig scherm bekijkenIk ben niet creatief dus en smiley.
Afbeelding op volledig scherm bekijkenHier is hij vermoord :(.
Ik vind het een lekkere geur het ik een beetje fris maar wel heel sterk. De zeep droogt je huid een beetje uit maar dat doet bijna elke zeep wel. Ik vind hem erg fijn maar ik snap dat je dat een minpunt vind zeker als je al een droge huid hebt, dan kan je misschien beter een vloeibare zeep gebruiken.
Bedankt voor het lezen en tot snel.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten