Contact

vrijdag 6 maart 2015

Lush review rups bruisbar
heyy allemaal,
In Londen ben ik even bij Lush geweest en heb ik deze bruisbal gekocht en kneedbare zeep maar die review komt binnenkort online. Ik ga nu de bruisbal voor jullie reviewen.


Ik vind hem op een rups lijken en ik vind hem erg schattig. Hij ruikt erg lekker ik kan het niet echt omschrijven maar het is een beetje orange achtig denk ik. Hij ruikt heel sterk dus je moet er wel echt van houden.
Afbeelding op volledig scherm bekijkenDit is hem.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
Ik heb hem in 2x gebruikt omdat ik het anders toch een soort van zonde vind. De verkoopster zei dat de ogen van chocolade zijn maar ik heb zijn hoofd er gewoon zo ingegooid. Zijn sprietjes zijn vanille stokjes en die lossen dus niet op. Als je hem in bad gooit kleurt je water helemaal en ontstaat er wat schuim.
Afbeelding op volledig scherm bekijken
^Hier staan de ingrediĆ«nten en omdat het van Lush komt is hij 100% natuurlijk.
Ik weet niet meer pressies hoe duur hij was en het zal ook anders zijn omdat ik hem in Londen heb gekocht.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten