Contact

dinsdag 31 maart 2015

Cute the rope 
Heyy allemaal,
Ik heb weer een app review voor jullie en deze keer van de app cut the rope. Misschien vind je me er te oud voor ofzo maar dat maakt mij echt niet uit.

Het doel van het spel:
Je gaat door allemaal levels en je moet proberen de sterretjes te pakken en het snoepje aan om nom te geven. Om nom is een heel schattig, klein, groen beestje.
Mijn mening:
Ik vind het een heel leuk spelletje ik heb deel een helemaal uitgespeeld en ben nu bezig met deel 2. Soms is het redelijk frustrerend omdat ik al die sterretje wil hebben maar ja. Ik weet dat er mensen zijn die me te oud vinden hiervoor maar ik vind het gewoon erg leuk (en het is soms nog best lastig). Ik vind het ook erg leuk dat er bij cut the rope 2 verschillende missies zijn bij 1 level.
Verder:
Hij is voor android en apple maar hij is ook online te spelen alleen dan word het waarschijnlijk niet opgeslagen.
Apple, 2.99
https://itunes.apple.com/nl/app/cut-the-rope/id380293530?mt=8
Android, gratis
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zeptolab.ctr.ads&hl=nl
ook 2 is makkelijk te vinden als je zoekt op cut the rope.
Bedankt voor het lezen en tot snel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten