Contact

dinsdag 24 februari 2015

London day 2
Heyy allemaal,
Vandaag ga ik beschrijven wat ik de tweede dag heb gedaan toen ik in London was.

We werden wakker maakte ons klaar en gingen naar beneden om te eten. Je kon gewoon kiezen ze hadden broodjes die je kon roosteren, crocantjes, chocoladebroodjes, bolletjes, muffins en nog wat dingetjes. Het was echt lekker alleen ik dacht dat er stukjes chocola in de muffin zat alleen het was iets van bosvruchten prut. We gingen bij het raam zitten en hadden uitzicht op mensen die met de underground wouden maar er niet in konden (dat was best grappig hoe mensen het hek opendeden en er toch ingingen en dan met 2 van die poppetjes achter zich aan er weer uitliepen). Toen hebben we onze spullen gepakt en zijn uitgeteckt, die waren vast ook blij dat we eindelijk weggingen. We zijn met de underground naar hydepakt gegaan ondat we de bussen vanaf daar niet echt snapte. We konden het alleen niet vinden ziet mijn vader ineens een poort van miss wel 2.5 meter. Ik heb in hyde park ook een paar foto's gemaakt alleen die staan nog op mijn fototoestel. We zagen ook nog van die paleis wachterters te paard. Toen hebben we de bus gepakt naar oxford street. Het is echt zo groot en zo awesome allemaal zo was er een speelgoed winken van 7 verdiepingen met allemaal schattige beestjes in de etalage, een m&m world (als je in de goede staat bent kan je hem echt niet missen, tenzij je ons bent zoals bij hydepark) daar waren we de eerste dag al heen geweest maar mijn vader wou eigelijk ook nog m&m's kopen, heel veel souvenir winkeltje en kraampjes, een disney store maar die viel helaas een beetje tegen want het was vooral voor jongere kinderen, een soort mini halletje met een anime/game winkeltje echt awesome ze hadden allemaal anime knuffels, death note stuffs, mario beeldjes en een soort speelsets met van die vraagtekenblokjes en paddestoeltjes enzo echt awesome. Daarnaast zat nog een winkeltje met allemaal rillakuma spulletjes enzo en ik was al een keer zo'n soort winkeltje tegengekomen alleen daar hadden ze vooral manga die ik niet kan lezen (wat eigelijk best logisch is).
 
Ik heb heel erg staan twijfelen maar het was allemaal zo duur dat ik dan liever een keer iets online bestel. Op het laatst zag ik nog ergens in een zijstraatje lush zitten dus daar ben ook ook nog even geweest en als het goed is komt daar binnekort een review wan online. We hebben echt te veel gezien om te beschrijven en het was zo geweldig. Maar toen moesten we al weer naar de trein, hebben daar even rondgelopen maar zijn uiteindelijk naar de burgerking gegaan. Toen met de trein naar het vliegveld. Daar bij de douane werd onze tas eruit gehaald om te controlen, ik had mascara en deo mee maar dat moest in een zakje oke geen probleem, tas er nog een keer doorheen en toe konden we zo doorlopen. Op naar het vliegtuig uiteindelijk moesten ze de tickets zien maar ook de koffer nog meten. Er stonden een aantal gasten achter ons een een had een bananen pak gekocht ofzo :'D dus die koffer zat er eindelijk in moest hij er helemaal in van die vrouw dus hij trapt letterlijk die koffer erin en toen zat hij vast. Ik snap niet hoe die vrouw zo serieus kon blijven gelukkig kreeg hij hem er nog wel uit. Eenmaal geland moesten we nog even wachten dus iemand stond op maar hij moest gelijk weer gaan zitten later weer iemand gelijk weer gaan zitten. Maar toen reden we verder en konden we uitstappen. Allemaal op schiphol zaten allemaal Britse mensen te wachten op hun vliegtuig. We weden opgehaald en dat was het eind van ons avontuur. Het was geweldig echt ik kan niet beschrijven hoe leuk het was.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten