Contact

zondag 21 juni 2015

50 fun questions tag
Heyy allemaal,
Ik ga de 50 fun questions tag doen dit is een tag met 50 vragen die eigenlijk nutteloos zien maar wel grappig om een keer over na te denken. Ik heb deze tag van 2wmn.nl  klik om hun antwoorden te zien.


1. Laat je de deuren van je kledingkast open of doe je die netjes dicht?
Dicht het lijkt me ook redelijk logisch ik ken niemand die ze openlaat denk ik. Als ik schuifdeuren zou hebben zou het nog kunnen maar nee ik doe ze altijd dicht.
2. Neem je shampoo en andere spullen mee van de hotelkamer?
Ja :$.
3. Slaap je met je dekbed ingestopt of hangt deze los?
Los ik kan er niet tegen als hij is ingesopt het liefst rol in me helemaal in en speel ik voor burrito. 
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee, ik zou me geen scenario kunnen bedenken waarin ik een verkeersbord zou stelen. 
5. Gebruik je graag post its?
Ja ik vind het erg handig vooral bij de computer als je even snel iets op moet schrijven/onthouden.
6. Spaar je Airmiles en zo ja, heb je ze ooit wel eens gebruikt?
Nee. 
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Bijde liefer niet en jullie gaan me echt gestoord vinden voor dit maar ik denk dat je een beer sneller kwijt bent en een zwerm bijen kan je overal volgen dus ik denk een beer.
8. Heb je sproeten?
Ja en iedereen vind het altijd cute behalve ik ik vind het echt lelijk bij mezelf. 
9. Lach je als je door hebt dat iemand een foto van je maakt?
Licht eraan meestal zijn het me vriendinnen die stiekem foto's van me maken en dan ja als ik het doorheb. 
10. Waar kan je je kapot aan ergeren bij anderen?
Als meiden ineens heel anders gaan doen bij jongens of ineens heel hard gaan lachen als hij langsloopt. Vooral de meiden die heel fake zijn.
11. Tel je je stappen weleens als je aan het lopen bent?
Ja soms maar ik stop er ook weer heel snel mee ik weet eigenlijk niet eens waarom.
12. Heb je wel eens in de stuiken geplast?
Ja ik denk dat iedereen dit wel eens gedaan heeft toen je heel klein was en dan bedoel ik vooral je kan niet naar de wc en je ouders zetten je in de bosjes:;').
13. Ook wel eens gepoept dan?
Ik zou het echt niet weten misschien toen ik heel klein was ja.
14. Dans je wel eens zonder muziek?
Nee maar ik luister heel vaak naar muziek.
15. Kauw je op je pen?
Nee ik vind het echt vies als mensen dat doen.
16. Met hoeveel mensen ben je naar bed geweest deze week?
Geen een :').
17. Heb je een één- of tweepersoonsbed?
Een ik heb een hoogslaper.
18. Wat is je favoriete nummer van deze week?
Ik luister heel veel muziek maar ik denk Summertime sadness - Lana del Rey.
19. Vind je het kunnen als mannen roze dragen?
Ja als hun dat leuk vinden waarom niet.
20. Kijk je vaak naar tekenfilms?
Ja tijdens het eten kijken we meestal naar gumball. 
21. Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?
Ik zou het echt niet weten ik kijk ook niet zoveel films.
22. Waar zou je waardevolle bezittingen verstoppen als je ze zou hebben?
Onder me matras ;).
23. Wat drink je bij het avondeten?
Meestal sisi no bubbles of fruitwater.
24. Welke saus eet je bij je kipnuggets?
Ik eet eigenlijk alleen kipnuggets bij de mac en dan eet ik die frietsaus erbij.
25. Wat is je favoriete eten?
Pizza ♥.
26. Welke films kan je eindeloos blijven kijken?
The hunger games kan niet wachten op het volgende deel.
27. Wie heb je als laatst gekust?
Mijn moeder denk ik als dat telt. 
28. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
.Nee ik ben wel een keer met mijn vriendin mee geweest naar scouting. 
29. Zou je ooit naakt poseren in een blad?
Hell no!
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief met de hand geschreven?
Een paar dagen geleden nog een verjaardags kaart als dat telt anders een jaar geleden denk ik naar mijn opa.. 
31. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet controleren?
Nee en ik hoef het ook niet te weten. 
32. Ooit een verkeersboete gehad voor overtreding van de maximum snelheid?
Ik ben een beetje jong om auto te rijden.
33. Ooit zonder benzine gestaan?
Nee gelukkig niet.
34. Wat eet je het liefste op brood?
Hartige dingen vooral oude kaas.
35. Wat eet je het liefst als ontbijt?
Een broodje met waar ik op dat moment trek in heb.
36. Hoe laat ga je meestal naar bed?
Rond 10 uur.
37. Ben je lui?
Best wel ligt er ook aan met wat want ik sport 3 keer in de week (zonder gym op school) maar ik kan te lui zijn om naar boven te lopen en iets te pakken. 
38. Wat was je favoriete outfit tijdens verkleedpartijtjes toen je klein was?
Mijn prinsessen jurk en ik had van die schattige schoentjes. 
39. Wat is je sterrenbeeld volgens de Chinese horoscoop?
Ik heb het net even opgezocht en ik ben een slang.
40. Hoeveel talen spreek je?
Ik spreek Nederlands, redelijk Engels, een beetje Frans en een beetje Duits.
41. Heb je een abonnement op een krant of tijdschrift?
Nee ik was vroeger altijd lid van de penny maar nu niet meer.
42. Speelde je vroeger liever met poppen of met autootjes?
Poppen dat vond ik echt geweldig en ook heel veel met playmobile. 
43. Ben je eigenwijs?
Valt wel mee. 
44. Dr. Phil of Oprah?
Geen ?!
45. Heb je ooit een soap serie gevolgd?
Nee het enige wat ik op tv volg is wie is de mol en expeditie robinson. 
46. Heb je hoogtevrees?
Nee.
47. Zing je in je auto?
Ja :$.
48. Dans je onder de douche?
Nee lijkt me ook niet handig.
49. Dans je in je auto?
Nee lijkt me redelijk onmogelijk en als mijn moeder dat aan het stuur zou doen zou ik denk ik flippen. 
50. Heb je ooit een pistool gebruikt?
Nee het lijkt me ergens wel heel leuk...

Ik vond dit best een leuke tag echt leuk om zelf een keer in te vullen als je dat hebt gedaan laat dan even een linkje achter in de comments.
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten