Contact

dinsdag 9 juni 2015

Music nail art 
Heyy allemaal,
ik ga jullie laten zien hoe je een simpele muziek nail art kan maken. Omdat ik heel veel van muziek hou. ♥

Wat ik heb gebruikt:
nail art tape
dotting tool
satéprikker
Konad, een witte
Hema, 12
1. Lak de nagel zwart als dat goed droog is kan je er tape op plakken. Ik doe 3 lijntjes aan de onderkant maar je kan er ook 5 doen.
2. Lak er nu met wit overheen ik gebruik hier een stempel nagellak voor omdat dit beter dekt.
3. Als de lak ook droog is kan je de tape eraf halen (no de bovenste is scheef :( )
4. Nu gebruik ik een dottingtool je moet zelf even kijken hoe groot mooi is op jouw nagels. Ik zet 3 stipjes waar de noten moeten kommen dit kan je doen zoals je het zelf leuk vind.
5. Met een satéprikker maak ik de vlaggetjes eraan en verbind ik er 2. Als alles droog is een topecote erover en klaar.
Bedankt voor het lezen en tot snel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten