Contact

dinsdag 23 juni 2015

Review fake mac
Heyy allemaal,
Ik ga een fake mac lipstick reviewen hij koste rond 2 euro op aliexpress. Benieuwd?! lees snel mijn review. 



 
Dit is de lipstick waar het om gaat. Het doosje lijkt heel veel op de echte.

Ik zat heel erg te twijfelen want ik wou eigenlijk heroine maar ik wist dat ik die niet zou gaan dragen candy yum yum vond ik ook erg leuk maar toen zag ik deze die er erg op lijkt. Het is "mac" riveting rose maar toen ik even rond ging zoeken bleek dit een heel andere kleur te zijn?! Ik weet het niet presies maar ik heb voortijd ook niet gekeken ik heb hem gewoon besteld omdat ik het een hele mooie kleur vind.

Dit is de lipstick zelf ik heb geen echte om hem mee te vergelijken maar als je me zou vertellen dat dit een echte is zou ik het denk ik geloven maar aangezien hij maar 2 euro was kan dat bijna niet. Het is een knal roze kleur die me zoals ik eerder al zei doet denken aan candy yum yum. Toen ik hem swachte was ik een beetje verbaasd over hoeveel pigment hij heeft. Hij is glanzend maar ook niet te erg ik vind hem echt heel mooi.
 Zo is hij op mijn lippen een mooie roze kleur niet heel fel maar wel leuk. Het is wel een beetje een barbie kleur maar idk ik vind hem echt heel mooi. Hij gaat wel heel snal al in de lijntjes van je lippen zitten dus let hiermee op. Verzorg je lippen goed en gebruik een lipliner. Ik vind de lipstick prima zeker voor 2 euro maar ik vind het vooral gewoon heel leuk om te hebben om dat het een "mac" is.
Bedankt voor het lezen en tot snel.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten