Contact

dinsdag 7 juli 2015

Diy organizer 

Ik ben niet Gwendo deze keer, maar de schrijfster van de blog mwthappiness.blogspot.be. Gwendo heeft me gevraagd om op haar blog een gastpost te schrijven, en hier ben ik dan! Ik heb voor jullie een gemakkelijk DIY uitgekozen, hopelijk vinden jullie hem leuk!



Na de examens heb ik meteen 2 dingen gedaan: al mijn schoolboeken op zolder gezet, en mijn kamer een make-over gegeven. De make-over was zo leuk om te doen, en wat nog het toppunt is: het heeft geen geld gekost! Ik was zo verbaasd van hoeveel ongebruikte dingen er in je huis liggen, die je gemakkelijk kan hergebruiken.

Vandaag gaan we een toiletrolletje omtoveren tot een houder voor al je opladers, oortjes van je Ipod/Iphone,…


Het enige wat je klaar moet nemen, is een leeg toiletrolletje, papier, stiften, en nog andere versiering. Verf eerst het rolletje in een mooie kleur, of hang er een papier rond. Nadien kan je er mee doen wat je maar wilt! Als je klaar bent met de versiering, is hij helemaal klaar. Ik ben echt benieuwd naar jullie creaties, daarom mag je ze altijd hieronder neerzetten.

Dit is al (spijtig genoeg) het einde van de post. Hopelijk vonden jullie het  een beetje leuk, en laten jullie snel iets weten. Vergeet zeker geen kijkje te nemen op de rest van deze blog of op mijn blog. Je kunt me ook terug vinden op instagram: mwthappiness.

Bedankt Gwendo voor deze kans. Het was een leuke ervaring en hopelijk ben je tevreden met het resultaat!

Bye darlings x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten