Contact

dinsdag 14 juli 2015

Glitter nail art 
Heyy allemaal,
Ik ga jullie laten zien hoe je een redelijk makkelijke glitter ombre nail art kan maken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Dingen die ik heb gebruikt:
een blauwe pigment van buyincoins
een oogschaduw kwast van de action
Hema, 10
 1. Ik lak de nagel eerst blauw dit word je ondergrond doe dit in een kleur die leuk staat met de kleur van je pigment. Ga dan snel door naar de volgende stap want daarvoor moet je nagellak nog nat zijn.
 2. Nu ga ik voorzichtig met een (oude) oogschaduw kwast in het pigment en dip ik dit voorzichtig op de nagel. Let op de nagel moet nog nat zijn anders blijft het niet zitten en de oogschaduwkwast kan je hierna niet goed meer gebruiken als er nagellak opkomt. Ik begin bovenaan en doe steeds minder naar onder toe zodat je een mooi ombre effect krijgt. Je kan hier ook een losse oogschaduw voor gebruiken of een oogschaduw voorzichtig een beetje kapot maken.
3. Als laatste moet je er een topcote overheen doen dit is eigenlijk bij elke nail art belangrijk maar nu is het echt noodzakelijk anders laat je overal glitter achter. Misschien wel leuk maar niet zo handig.
 4. En dan nog een tip leg er iets onder wat weg kan als je dit gaat doen want zo zag het er bij mij uit. 
Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten