Contact

vrijdag 17 juli 2015

Summer bucketlist
Heyy allemaal,
Ik heb een leuke bucketlist gemaakt voor deze zomer. Voor de mensen die het niet weten een bucketlist is een lijst met dingen die je nog graag wilt doen. En ik heb er vooral dingen opgezet waarvan ik denk dat ze redelijk realistisch zijn. 
Ik heb ze gewoon in random volgorde gezet en een soort van uitleg gegeven ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

1.Lees een boek uit.
Ik wil happy life al vanaf het eerste moment dat mascha zei dat ze een boek ging schrijven. Ik weet niet wat er fout is gegaan maar ik heb hem nog steeds niet dus ik wil heel graag happyy life uitlezen deze zomer.

2.Dagelijks vloggen.
Ik zou graag op vakantie willen vloggen maar ik weet nog niet of dit gaat lukken. 

3.
🌸
Dit lijkt me wel leuk om een keertje te proberen.

4.Maak veel mooie foto's.
Ik ben de laatste tijd weer heel veel bezig met foto's maken. Toen ik in Londen was heb ik veel te weinig foto's gemaakt dus nu wil ik echt veel en leuke foto's maken. 

5.Relax de hele dag bij het zwembad.
Ja dit moet zeker lukken. Lekker in de zon bij het zwembad liggen een beetje zwemmen en niets doen. 

6.Kijk naar de zonsondergang op het strand.
Dit is iets wat ik al heel lang wil doen en het moet toch niet zo lastig zijn om dat dit jaar ook echt te doen zou je zeggen.

7.Maak de zomer van 2015 beter dan die van 2014. 
Dit vind ik denk ik wel de belangrijkste. Ik wil gewoon een leuke zomer hebben.

8.Naar starbucks gaan. 
Ik ben nog nooit bij starbucks geweest maar ik wil er wel graag heen ookal lust ik niet eens koffie :').

9. Maak mijn schetsboek vol.
Ik moet nog iets van 10 tekeningen en dan is mijn schetsboek vol. Ik heb hem volgens mij mij al 3 of zelfs 4 jaar en ik hoop dat ik hem deze zomer eindelijk vol kan maken.

10.
Deck of Dreams | via Tumblr
Dit lijks me echt zo leuk en ga ik ook zeker doen als ik de kans krijg en het is niet te hoog.

11.Spring van een waterval.
Ik weet niet of dit echt realistisch is maar ik hoop dat het kan zoals hierboven als het niet te hoog is dan. 

12.Paardrijden op het strand.
Dit lijkt me echt super leuk om te doen ik heb al een keer een buitenrit gemaakt en dat was echt heel leuk. Ik heb alleen nog nooit op het strand gereden. 

Ik denk dat het wel leuk is om na de vakantie te kijken wat allemaal is uitgekomen. Ik hoop natuurlijk alles maar ik weet niet of dat gaat lukken. Laat ook even jou summer goals hieronder achter want dat vind ik leuk om te lezen. 
Bedankt voor het lezen en tot snel.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten