Contact

dinsdag 16 februari 2016

Lock screen & backgrounds 
Heyy allemaal,
Ik heb voor jullie wat afbeeldingen bij elkaar gezocht die ik persoonlijk erg leuk vind als achtergrond of vergrendel scherm voor je telefoon. Dus als je nog een leuke afbeelding zoekt kijk snel verder. 
Ik ben zelf echt slecht in me achtergrond en vergrendel scherm veranderen maar ik probeer het wel vaker te doen. Dus misschien kan ik hier zelf ook gelijk gebruik van maken. Alle afbeeldingen komen van we♥it en ik heb daar ook een collectie voor lock screens en een met allemaal achtergronden. 

Vergrendel scherm 
phone, wallpaper, and background afbeeldingpassword, idiot, and wallpaper afbeelding
winter, deer, and animal afbeeldingstars, sky, and night afbeelding
locked, wallpaper, and baby afbeeldingbitch, phone, and don't touch my phone afbeelding
Dream, cool, and vintage afbeeldingcity, new york, and sky afbeelding

Achtergrond
animals, deer, and night afbeeldingsunset, sun, and purple afbeelding
pink, sky, and plane afbeeldingblack and white, blackandwhite, and railway afbeelding
Afbeelding van ᕰɴɪǫᴜᴇdeer, animal, and black and white afbeelding
city, bridge, and new york afbeeldingred, flowers, and rose afbeelding

Bedankt voor het lezen en tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten